Cult Beauty תילחם בתופעת הגרינווש עם פלטפורמת בלוקצ'יין החלוצית

Cult Beauty תילחם בתופעת הגרינווש עם פלטפורמת בלוקצ'יין החלוצית

Cult Beauty, קמעונאית אלקטרונית של אופנה מקוונת, עובדת עם Provenance כדי להגביר את השקיפות בתעשיית היופי ולאמת את הטענות הידידותיות לסביבה של המותג.

 

במה שהוצג כ"מקרה השימוש הראשון של בלוקצ'יין עבור קמעונאית יופי", החברה בעלת הצמיחה המהירה תמנף את פלטפורמת ה-Provenance כדי לאפשר למותגים לשתף ולהוכיח מידע, כולל המקור, המרכיבים, עיבודי הזמנות וטענות החברה לגבי מוצריה.

 

"אנחנו תמיד מחפשים דרכים להעצים את הלקוחות שלנו על ידי מתן המידע הדרוש להם, מבלי שהם ירגישו מוצפים בעובדות וסטטיסטיקות שהופכות את קבלת ההחלטות למסובכת יותר," אמרה אלכסיה אינגה, מייסדת-שותפה של Cult Beauty. Provenance מספקת שקיפות נקודתית מהדור הבא, ומאפשרת לצרכנים לבצע בדיקת נאותות סביב טענות המותג."

 

אבל איך זה עובד? Provenance יצרה פתרון תוכנה מבוסס בלוקצ'יין המספק מבט רב שכבתי לטענות המותגים. המערכת, שנועדה להיות ברורה ככל האפשר עבור הצרכנים, מאפשרת למותגים לשתף ולספק ראיות לגבי מוצריהם. טענות שמאומתות על ידי גורם שלישי עצמאי, כגון אישורים, מוצגות עם סימון ירוק כדי להראות לצרכנים כי המוצרים הם באמת מה שהם אומרים שהם.

 

ב-Provenance אומרים כי טכנולוגיית הבלוקצ'יין משמשת אותם משום שהיא פתוחה, בלתי ניתנת לפירוק וביזור, ומאפשרת דרך כנה ואמינה ביותר לאמת את המידע מהמותג ומשרשרת האספקה ​​שלו עד ללקוח הסופי.

 

היוזמה תצא לדרך עם קבוצה נבחרת של מותגים, ועם תוכניות להרחיב את הפלטפורמה בעתיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט